van Wellington naar Abel tasman naar Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Sandria Bankers - WaarBenJij.nu van Wellington naar Abel tasman naar Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Sandria Bankers - WaarBenJij.nu

van Wellington naar Abel tasman naar Nelson

Blijf op de hoogte en volg Sandria

16 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hallo daar ben ik weer!

 

Nog ff een kort berichtje voor dat ik mijn wandelschoenen aantrek en samen met Sandra ga wandelen richting het zuiden. We volgen de the araroa trail. Ik weet nog niet hoelang  ik mee ga lopen,  dat er aan liggen hoe het gaat met mijn blessures ( heupen). Ik zie het wel. We starten hier vanaf Nelson en gaan dan richtinSt arnaud

En beginnen daar met wandelen van hut naar hut een dag of 9/10


Afgelopen zondag ben ik vanaf Wellington vertrokken met de ferry naar Picton het zuidereiland.

Eenmaal daar aangekomen zijn we weer met de stray groep op de bus gestapt om naar Abel tasman national park te gaan. Een van de plaatsen met de mooiste stranden hier in nieuw zeeland.

 We zijn hier 2 dagen verbleven met heel de groep.

Ook hier is het super mooi! Veel baaitjes met mooie stranden.

We zijn met de hele groep wezen zeilen, de hele dag op het water geweest mooi weer, lekker een drankje erbij hoppa! Das genieten kan ik je zeggen.

We hebben ook weer veel gezien op het water zoals verschillende aparte vissen, zeeleeuwen en zelfs pinguïns.

De volgende dag ging iedereen weer met de bus verder naar het zuiden, behalve ik. Ik ben die middag met een andere nationale bus terug gegaan naar Nelson om op Sandra te wachten.

We zijn 2 dagen in Nelson gebleven,  ff boosschappen gedaan voor 10 dagen eten gehaald.

S' avonds nog ff genoten van een zelfgemaakte pizza en een lekker nieuw zeeland s wijntje.

Ik ben er klaar voor!

 

Tot zo ver..

Jullie horen over een paar weken hoe het gegaan is.

 

Tot dan!

Grtz San


  • 16 Januari 2015 - 06:32

    Marjo Rongen:

    Hoi Sandria,
    Wat een belevingen, ik hoop dat je het vol kunt hadden met het lopen zou jammer zijn als je af moet haken,maar jouw kennende gaat dat wel lukken.
    Heel veel plezier,succes en pas goed op je zelf.
    Tot het volgende verslag. groetjes Marjo

  • 16 Januari 2015 - 09:48

    Johan Thijssen:

    Hé Sandria,

    Ziet er weer allemaal geweldig uit. Op die 3e foto: is dat een rog? Ben gisteren naar de vakantiebeurs geweest, nou weet ik het helemaal niet meer! Hahaha. Hou je heupen in de gaten, loop gewoon wat minder of langzamer, je hebt immers tijd zat, toch?
    grtz Johan

  • 16 Januari 2015 - 14:08

    Dorette:

    Hè sandria

    Wat gaaf zeg allemaal. En wat een leuke dingen zie je en maak je mee.
    Hopelijk gaat het lukken met je heup.
    En ik kijk uit naar je volgend verslag!
    Groetjes
    Dorette

  • 18 Januari 2015 - 14:50

    Willemien:

    Hallo.

    Als ik dit lees ziet het er allemaal goed uit en heb je al veel gezien.
    Verder wens ik jouw en Sandra nog een leuke tocht door het mooie landschap.

    gr willemien.

  • 18 Januari 2015 - 18:45

    Jose Veeberkt:

    Hey San...

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt..!!!

  • 18 Januari 2015 - 18:52

    Jose Verberkt :

    Ooo iets te snel verzonden;-)

    Geniet van de wandelingen door nieuw zeeland .
    Hopelijk lukt t met je heup..
    Ben beniewd naar je volgende verslag.
    Groetjes José
    X

  • 18 Januari 2015 - 20:00

    Tante Riet:

    Hallo Sandria

    Wat goed van je dat je die vakantie geplet heb.

    Zo kun je het Engels ook nog goed op halen.

    Goed Engels leren en vakantie vieren zo snijd het mes van twee kanten.

    Nog heel veel vakantie plezier.

    groetjes Ome Wim en Tante Riet


  • 19 Januari 2015 - 20:44

    Marielle:

    Heyyyy San,
    Super zeg!!Leuk om telezen dat t daar zo mooi is! Lekker genieten wonne..
    Groetjes jel


  • 25 Januari 2015 - 13:18

    Jos En Maij:

    Hoi Sandria

    Prachtige foto's....
    fijn dat je er zo vermaakt.
    geniet er maar goed van.

    Groetjes uit Deurne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Sandria

3 mnd New Zealand! Omdat het kan!

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 7380

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 27 Maart 2015

new Zealand

Landen bezocht: